Головна | | Реєстрація | Вхід
Понедельник, 28.09.2020

Ви увійшли з ІР адреси: 3.226.248.180  | 
Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
м.Київ вул. Копилівська, 36

6-Б

      Фото виконаного завдання відправити на електронну скриньку вчителю предметнику.

                                                 ( Обов'язково вказати прізвище і клас)

ЗАВДАННЯ з 16.03-03.04

ЗАВДАННЯ з 06.04-17.04

ЗАВДАННЯ з 21.04-30.04

ЗАВДАННЯ з 04.05-08.05

12.05.20

Укр. мова

1 група - §61  впр. 521, 523, 524

2 група - повт числівник §54-57  §61 впр 522( усно)

Укр. літ.

Павло Глазовий ( ст 250 план)

Англ.мова

С. 164 вправа 2 (письмово) – доповни діалоги

С. 165 вправа 3 (письмово) – напиши за зразком

С. 165-166 вправа 4 - вивчити 1 діалог на вибір

С. 166 вправа 5 (письмово) – текст можна не переписувати

вчитель Хмара Л.М.
 
ex.1 p. 167 - перекласти та вивчити слова, поєднати їх з картинками
ex.2 p. 168 - письмово
зі словами з цих двох вправ скласти 9 речень ( можна зв'язну розповідь) 
Біологія
§53 Лишайники. Письмово ст. 203. Тести 1,2. Запитання 1-4.

Математика

Тема: «Повторення. Множення раціональних чисел».

  1. Передивитись відео презентації за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=j8_suSngOhY
  2. Опрацювати матеріал підручника:

Повторити параграфи 43-46.

  1. Дайте відповіді на запитання:

      1) Доведіть, що значення виразу 0,3(а-2)-0,2(6а+4)-(3,5-0,9а) не залежить від значення а.

    4. Виконати завдання  №1168(1-4)

    5. Фото виконаного завдання відправити на електронну скриньку:matem306@ukr.net

Технології

Тема: «Кулінарія. Готуємо разом».

В період, коли всі вже втомились від сидіння вдома, коли мамам важко придумати, що б приготувати на обід, ми можемо їй допомогти своїми ідеями. Пропоную вам одну з таких ідей, але виконуйте її за участю батьків. Можна спробувати щось інше (наприклад, салат весняний або просто бутерброд смачний, корисний і симпатичний!) – так чи інакше очікую ваші роботи!

  1. Переглянути відео презентацію за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=j0HIFw84NVY

2. Пробувати виконувати завдання за автором відео або створити свою креативну (оригінальну) роботу.

3. Фото виконаного завдання відправити на електронну скриньку:matem306@ukr.net

13.05.20

Зарубіжна література
С. 235 – 246 читати, переказувати
С. 246 дати письмову відповідь на питання 1-7

Історія

Криза Римської імперії

Математика

Тема: «Повторення. Ділення раціональних чисел».

  1. Передивитись відео презентації за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=DX0Avo2aI_w

  1. Опрацювати матеріал підручника:

Повторити параграфи 47.

  1. Дайте відповіді на запитання:

1) Як поділити два числа з різними знаками?

 2) Чи можливо обчислити значення виразу: нуль поділити на -3?

 3)Чому дорівнює частка двох протилежних чисел?

    4. Виконати завдання  №1301.

    5. Фото виконаного завдання відправити на гугл.клас або на електронну скриньку:matem306@ukr.net

14.05.20

Біологія
§54 Шапинкові гриби. Письмово ст. 206. Тести 1,2. Запитання 1-4.

Образотворче мистецтво

Жанри обєднуються

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhanri-ob-ednuyutsya-175599.html

Укр. мова

1 група - 1) §61  впр. 525, 526(1); 2) повт. §58-61 (підготовка до тематичної роботи)

2 група -написати твір " У чому полягає життєвий успіх"

Укр. літ.

Павло Газовий ( ст. 250-251 читати)

Англ. мова

Перегляньте відео урок:

https://www.youtube.com/watch?v=uKfPF1pZMUM

С. 167 вправа 1 (поєднай, виконай словникову роботу)

С. 168 вправа 2 (виконай словникову роботу; обери правильне слово)

С. 169 вправа 3(пройди тест)

С. 170 вправа 5 (напиши питальні речення та дай на них відповідь за зразком)

вчитель Хмара Л.М.
файлове завдання Google classroom

Ex 1 , p 174 – читати, перекладати, вивчити слова. З»єднати слова з малюнками, записуючи номер малюнку і словосполучення в зошит.

Повторити граматичний матеріал по темах:

Much/many, some/any з іменниками, ступені порівняння прикметників (Degrees of Comparison), Present Simple, Continuous, Perfect; Past Simple

Fill in the gaps with much, many, some, any (Заповни пропуски словами much, many, some, any)

  1. There are___ apples on the table.
  2. Have you got ___ eggs for your cake?
  3. I have to buy ____ sugar for my strawberry pie.

Put the verbs in the correct grammar tense ( постав дієслова в правильну граматичну форму):

  1. Jane _____(write) her composition now.
  2. I ____ just _____(paint) my door.
  3. ___ you ____(go) to the cinema yesterday?

Математика

Тема: «Повторення. Розв’язування рівнянь».

  1. Передивитись відео презентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WhNBpfuLgA0
  2. Опрацювати матеріал підручника:

Повторити параграфи 48.

  1. Дайте відповіді на запитання:

1) При якому значенні х сума половини значення виразу х+8 та третини значення виразу 2х-5 дорівнює 1?

2) Пои якому значенні а рівняння ах-4=3х має корінь, що дорівнює 8?

    4. Виконати завдання  №1348 (1).

    5. Фото виконаного завдання відправити на гугл.клас або на електронну скриньку:matem306@ukr.net

15.05.20

Музичне мистецтво

За посиланням https://sites.google.com/view/dist-muz-kondratova/ відкриється сторінка електронного підручника «Музичне мистецтво». На панелі зліва треба відкрити:

  • 6 клас
  • Урок 33

Укр мова

2 група повторити п'54 -57

1 група вчитель Ярош В.О., Тематичне оцінювання «Займенник»

1. Із тексту випишіть усі займенники, визначіть їх розряд за значенням та відмінок.

Як довго ждали ми… Уклін чолом народу,

Що рідну мову нам зберіг.

Зберіг в таку страшну негоду,

Коли він сам стоять не міг.  (Олександр Олесь)

2. Провідміняйте займенники.

Дечий, ніскільки, будь-хто.

3. Підкресліть зайве слово у рядку, письмово поясніть свій вибір.

А) мною, тобою, собою, ним;

Б)  той, усякий, весь, інший;

В) така, ця, та, кожна.

4. Перепишіть слова, розкриваючи дужки.

   Казна(що), де(яка), будь(кого), якого(небудь), де(хто), де(кого),       будь(до)кого, де(який), аби(кому), ні(до)чого, з (будь)ким, ні(яких), ні(на)який, де(в)кого, хтозна(з)чим.

5. Із займенником який складіть два речення так, щоб в одному це був питальний, а в іншому – відносний займенник.

6. Складіть речення із будь-яким особовим займенником у формі О.в. однини. Підкресліть усі члени речення.

Інформатика

Виконати завдання з classroom.google.com

Код классу keojbzq

Повторити с. 100-105 підручника

Опрацювати матеріал

Виконати завдання

Зарубіжна література
Записати в зошит дату і тему «Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Недогадія (Усландія) та її мешканці»
1. Переглянути відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=MPofIa9tHAA
та
https://www.youtube.com/watch?v=7fSzeb2wrfg.
2. Із першого відео виписати інформацію про тему, ідею та моральні цінності твору.
3. На основі переглянутого намалювати маршрут подорожі Джима Гудзика та машиніста Лукаса.

18.05.20

Укр мова

2 група тести ( числівник ) розмістити

1 група повт.§50-61 підготовка до контрольного диктанту

Етика

Урок 32-33. Завд. 4 (с. 183-184)

Математика

Тема: «Повторення. Розв’язування текстових задач».

  1. Передивитись відео презентації за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=zhTuGq_Se7Q
  2. Опрацювати матеріал підручника:

Повторити параграфи 15, 18, 25, 28, 49.

  1. Дайте відповіді на запитання:

1) Яка ймовірність того, що навмання вибране число від 1 до 18 не ділиться на 5?

2) Який відсоток становить сіль у розчині, якщо у 150г розчину міститься 12, 75г солі?

    4. Виконати завдання  №1389.

    5. Фото виконаного завдання відправити на гугл.клас або на електронну скриньку:matem306@ukr.net

Технології

Тема: «Живи, книго».

Основи здоров'я

опрацювати §32-конспект.

Історія

Місто Рим та його жителі

19.05.20

Укр мова

1 група - Контрольний диктант

2 група - тести ( займенник ) розмістити

Укр лра

стр 252- тести

Біологія

§ 55 читати. Письмово ст. 211, запитання 1, 2, 3, тести 1, 2

Англ.мова

Іванчук Т. А.
С. 171 вправа 1 – поєднай: цифра-буква
С. 171 вправа 2 – письмово доповни речення
С. 172 вправа 3 – прочитай і переклади усно
С. 172 вправа 4 – прочитай і напиши, кого стосуються ці речення.
С. 173 – прочитай та усно переклади 3 тексти. Один на вибір вивчи напам’ять.

Хмара Л.М

 

Read and guess the place. 

  1. It is the historical heart of Kyiv
  2. You can see ancient mosaics and frescoes
  3. This is the main square in Kyiv
  4. It was the ancient entrance to the city.
  5. This is the palace where the President meets foreign guests.
  6. This is the main street of Kyiv.

Fill in the gaps

1. Kyiv is one of the most ___ cities in the world.

2. Kyiv is _____ on the picturesque banks of the Dnipro River.

1. The streets are lined with ____ trees, ___ trees and poplars.

2. Kyiv has ______ transport system.

3. Full in the gaps with some / any / much / many

1. He has got ___ carrots for salad.

2. There is ___ milk in the jar.

3. Are there ___ bananas for our cake?

4. Put the correct form of the verb.

1. ___ they ___( buy) a new car yesterday?

2. I ___ (watch) an interesting film now.

3. We ___ already ____( read) those books.

 

Математика

Тема: Контрольна робота.

20.05.20

Математика

Тема: «Повторення. Розв’язування  задач».

  1. Виконати завдання :

№1. Напишіть найменше трицифрове число, кратне 3, так, щоб його першою цифрою була 7.

№2. Напишіть найбільше п’ятицифрове число, кратне 9, так, щоб його першою цифрою була 3, а всі інші цифри були різними.

№3.Котра зараз година, якщо до кінця доби залишилось 4/5 часу, який пройшов від початку доби?

    2. Фото виконаного завдання відправити на гугл.клас або на електронну скриньку:matem306@ukr.net

Історія

створити презентацію чи доповідь на тему:
"Культура та релігія Давнього Риму".
Виконані завдання надсилати до 27.05.2020 року

21.05.20

Образотворче мистецтво

Моя країна – Україна

Створення художнього образу Батьківщини в декоративному мистецтві

https://subject.com.ua/textbook/art/6klas/35.html

Біологія

§ 56 читати. Письмово ст. 215, тести 1, 2, запитання 1, 2, 3

Укр лра

ст'253 (12 питання письмово)

Укр мова

1 група - Повторити розділ "Лексикологія" (§8-17)

2 група - повт §58-61

Математика

Тема: « Розв’язування  задач».

Англ. мова  (вчитель Хмара Л.М.)

ex.5,p.177

https://www.youtube.com/watch?v=s8Hug2lCAfQ

watch the video and write about your favourite kind of sport and why you like it. use phrases from the exercise. ( Подивись відео і напиши про свій улюблений вид спорту і чому він тобі подобається. Використай слова та вирази  вправи № 5 на ст.177)

Англ. мова (вчитель Іванчук Т.А.)

С. 174 вправа 1 – виконай словникову роботу

С. 175 вправа 2 – прочитай, переклади усно

С. 175 вправа 3 – перепиши, доповнюючи речення

С. 176 вправа 4 – прочитай текст, переклади усно; встав пропущені словосполучення; запиши лише цифра-буква.

С. 177 вправа 6 – доповни текст словами (текст переписувати не потрібно)

22.05.20

Музичне мистецтво

За посиланням https://sites.google.com/view/dist-muz-kondratova/ відкриється сторінка електронного підручника «Музичне мистецтво». На панелі зліва треба відкрити:

  • 6 клас
  • Урок 34

Укр мова

2 група повт п'15 (записати п'ять фразеологізми пояснити значення)

1 група повторити розділ "Словатвір"§18-25

Зарубіжна література
Напиши листа улюбленому герою будь-якого твору  зарубіжної літератури, який ми вивчали у 6 класі.

Інформатика

Виконати тестові завдання з classroom.google.com

Код классу keojbzq

с. 81-86 підручника   конспект

Виконати практичну роботу

Пошук
Календар
«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
[url]rozumniki.at.ua[/url]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 266
<
Copyright sch2kiyv © 2020
Хостинг від uCoz